Jarosław Gowin Jarosław Gowin
2132
BLOG

Dziękuję

Jarosław Gowin Jarosław Gowin Polityka Obserwuj notkę 74

Zakończył się czas wyborów na Przewodniczącego Platformy Obywatelskiej. Wynik, który osiągnąłem uważam za dobry sygnał dla Polski – pozyskałem na rzecz mojego programu ponad 20% głosów. 1/5 aktywnych członków Platformy Obywatelskiej zgadza się z moją diagnozą, że obecna polityka rządu w najważniejszych obszarach jest niesatysfakcjonująca. Każdy oddany na mnie głos to głos na rzecz odwagi reformowania państwa, prawdziwego uwolnienia energii przedsiębiorczych Polaków, poważnego wsparcia dla rodzin i większej wolności dla chcących aktywnie działać obywateli.

Chciałbym podziękować ponad czterem tysiącom Koleżanek i Kolegów, którzy oddali na mnie głos. W sposób szczególny dziękuję tym, którzy w czasie kampanii – pomimo kierowanych pod ich adresem gróźb i ostrzeżeń –zdecydowali się mnie wspierać. Dziękuję za wszystkie spotkania i dyskusje, które odbyliśmy w ciągu ostatnich tygodni.

Ogromnie dziękuję ekspertom z różnych środowisk, których wiedza i doświadczenie znalazła odzwierciedlenie w programie „Przedsiębiorczość – Rodzina –Obywatelskość”. Za wyrażone poparcie jestem wdzięczny przedstawicielom środowisk przedsiębiorców, zwolennikom jednomandatowych okręgów wyborczych, wreszcie członkom organizacji studenckich. Jestem zdeterminowany, by dalej we współpracy ze środowiskami społecznymi pracować nad najlepszym programem dla Polski.

Szczególne wyrazy uznania należą się mojemu sztabowi – grupie fantastycznych młodych ludzi, którzy zdecydowali się zrezygnować z wakacji i wspierać moją pracę. Dziękuję wszystkim, którzy towarzyszyli mi w objeździe po kraju oraz przygotowywali kolejne etapy kampanii w Krakowie i Warszawie.

Najważniejszym doświadczeniem tej kampanii są dla mnie rozmowy z tysiącami ludzi, których spotkałem podróżując od Wybrzeża po Zakopane. Dziękuję za wszystkie wyrazy sympatii, mądrą krytykę i otwarcie na dyskusję. Obiecuję, że po zakończeniu kampanii nadal będę dążył do tego, by być jak najbliżej ludzi, wsłuchiwać się w ich głos i przekonywać do ideałów wolności.
 

Prezes partii Polska Razem. Filozof, polityk, poseł, były minister sprawiedliwości. Entuzjasta wolnego rynku i aktywności obywatelskiej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka