Jarosław Gowin Jarosław Gowin
3079
BLOG

Program 2015-2019

Jarosław Gowin Jarosław Gowin Polityka Obserwuj notkę 95

Dwa tygodnie temu poinformowałem, że zdecydowałem się na samodzielną drogę polityczną. W najbliższym czasie będę prezentował w kolejnych odsłonach moje dalsze plany. Zaczynam dziś od obszaru moim zdaniem w polityce najistotniejszego – prac programowych.



W kampanii na przewodniczącego Platformy przedstawiłem pakiet konkretnych reform, które można by przeprowadzić do roku 2015. Teraz nadszedł czas na rozpoczęcie prac nad programem rządzenia Polską w latach 2015-2019. Zaprosiłem do tych prac grono wybitnych ekspertów – ludzi z doświadczeniem w biznesie, w organizacjach pozarządowych, ludzi piastujących najwyższe stanowiska państwowe. Zachęcam do odwiedzenia strony internetowej www.program2015.pl , gdzie można zapoznać się z sylwetkami konsultantów.

Jeszcze w tym tygodniu poinformuję o kolejnych inicjatywach, do udziału w których chciałbym Was zaprosić. Przed nami dwa lata ciężkiej merytorycznej pracy. Liczę na Wasze zainteresowanie i wsparcie!

Prezes partii Polska Razem. Filozof, polityk, poseł, były minister sprawiedliwości. Entuzjasta wolnego rynku i aktywności obywatelskiej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka