Jarosław Gowin Jarosław Gowin
618
BLOG

Czy można działać bez partyjnych dotacji?

Jarosław Gowin Jarosław Gowin Polityka Obserwuj notkę 15

Tydzień temu zaapelowałem sympatyków akcji Godzina dla Polski o wsparcie finansowe naszej inicjatywy. Odzew przerósł moje najśmielsze oczekiwania. Ponad 300 osób zdecydowało się wesprzeć akcję Godzina dla Polski darowiznami na łączną kwotę ponad 18 000 złotych. Za każdą  wpłaconą złotówkę serdecznie dziękuję!



Te 18 000 złotych może brzmi śmiesznie w porównaniu z milionami złotych z podatków obywateli, którymi dysponują partie. Wyobraźcie sobie jednak, że to Donald Tusk zaapelowałby do Polaków o wsparcie finansowe dla swojej działalności politycznej.  Jestem przekonany, że nikt poza szukającymi rządowych zleceń oligarchami nie dałby mu złamanego grosza.

Ruch obywatelski, który tworzymy, to nowa jakość w polskim życiu publicznym.  W ramach naszej akcji tysiące ludzi angażują swoją energię, by wspólnie dbać o nasze wspólne dobro  - Rzeczpospolitą. Godzina dla Polski to ruch wolnych ludzi, którzy  stają w obronie swoich praw i poświęcają swój czas i pieniądze, by walczyć o lepsze państwo.

Niektórzy krytykują nas za to, że jeździmy po Polsce, zamiast brylować w mediach. Że zamiast debatować w telewizji o tematach zastępczych - my organizujemy kolejne akcje społecznego nacisku na władzę. Ja jestem jednak głęboko przekonany, że tak budowany ruch zmiecie dzisiejsze partyjne oligarchie, kiedy tylko wyłoni swoją polityczną reprezentację. Właśnie dlatego, że jest tworzony oddolnie, zbudowany jest na wspólnocie wartości i wynika z prawdziwej potrzeby naprawy państwa.

Wszystkim fantastycznym ludziom angażującym się w Godzinę dla Polski jestem głęboko wdzięczny i liczę na Wasze dalsze wsparcie.

Prezes partii Polska Razem. Filozof, polityk, poseł, były minister sprawiedliwości. Entuzjasta wolnego rynku i aktywności obywatelskiej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka