Jarosław Gowin Jarosław Gowin
2063
BLOG

Pierwsza zakupy: polskie śniadanie [#ŻyjPoPolsku - odc. 2]

Jarosław Gowin Jarosław Gowin Polityka Obserwuj notkę 48

Pierwsze zakupy za mną. W warszawskim sklepie Pelcowizna przy ul. Ząbkowskiej szukałem produktów śniadaniowych.

Wybrałem ten sklep nieprzypadkowo. Sklepy Pelcowizny oznaczone są dużymi napisami: Kupując polskie towary w polskich sklepach likwidujesz polskie bezrobocie. Trudno celniej w jednym zdaniu ująć przesłanie naszej akcji.

Z zakupami na śniadanie nie było tak trudno. Mam nadzieję, że wykorzystacie moje rady przy najbliższych zakupach. Ja czekam na Wasze uwagi i komentarze!

Jakie polskie firmy mleczarskie Wy polecacie? Zachęcam Was do komentowania i wysyłania sugestii kolejnych tematów za pośrednictwem strony #ŻyjPoPolsku!

 

Prezes partii Polska Razem. Filozof, polityk, poseł, były minister sprawiedliwości. Entuzjasta wolnego rynku i aktywności obywatelskiej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka