Jarosław Gowin Jarosław Gowin
1499
BLOG

Czy Prince Polo jest polskie? Odpowiadam [#ŻyjPoPolsku – odc. 5]

Jarosław Gowin Jarosław Gowin Polityka Obserwuj notkę 26

 

Kampania #ŻyjPoPolsku wywołuje coraz większe zainteresowanie. Bardzo mnie to cieszy. W Pulsie Biznesu czytam, że podobno część producentów oburzyła się na naszą kampanię. A co na okładce? Patriotyzm gospodarczy!

Dziś odpowiadam na pierwszą partię Waszych pytań dotyczących akcji. Dostaliśmy bardzo wiele maili z ciekawymi rekomendacjami polskich produktów i firm, które odniosły międzynarodowy sukces. Zachęcam Was do komentowania, przesyłania uwag i zadawania pytań. Mam nadzieję, że w czasie naszej kampanii jeszcze kilkukrotnie będę miał okazję się do nich odnieść.


Wybaczcie, że nie ma jeszcze kolejnych zakupów. Nowe nagranie pojawi się już jutro. Ja od kilku dni jestem „w trasie” – od piątku byłem już w Kielcach, Starachowicach, Wąchocku, Włoszczowej, Ostrowcu Świętokrzyskim, Stargardzie Szczecińskim, Policach, Szczecinie, Myśliborzu i Gorzowie Wielkopolskim. Przede mną jeszcze w ciągu najbliższych godzin Zielona Góra, Lubin, Wrocław, Świdnica, Wałbrzych i Jelenia Góra.

PS Dziś o 21.30 w Polsat News program o naszej kampanii. PRJG reprezentował będzie Paweł Poncyljusz. Tutaj możecie wziąć udział w sondzie dotyczącej patriotyzmu gospodarczego.

Prezes partii Polska Razem. Filozof, polityk, poseł, były minister sprawiedliwości. Entuzjasta wolnego rynku i aktywności obywatelskiej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka